INTRA- OF EXTRANET

Meer en meer organisaties beschikken niet alleen over een (zelf beheerde) publieke website maar kiezen ervoor om eveneens een privaat luik uit te bouwen (ook wel een extranet of intranet genoemd).
Men kan dit dus beschouwen als een web-based intranet en/of extranet.

Verhogen van de competitiviteit en de efficiëntie

Zo kan men op een eenvoudige manier, snel en zonder bijkomende kosten, selectief informatie ter beschikking stellen van klanten, leveranciers, medewerkers en andere partners.

Een eerste doelstelling is om kort op de bal spelen bij gewijzigde marktomstandigheden. Door snel (lees onmiddellijk) uw klanten te informeren over opportuniteiten kaapt u orders voor de neus van uw concurrenten weg (enkele voorbeelden: als eerste elektronicahandel de lancering van langverwacht nieuw product aankondigen, een nieuwe aantrekkelijke woning op de woningmarkt plaatsen, een aantrekkelijke financiële emissie, …

Tegelijkertijd tijd vergroot uw efficiëntiekosten en verminderen uw administratiekosten door alle routinematige activiteiten te automatiseren. Het ingeven van gegevens (bestelling, vraag,...) gebeurt door de klant zelf, alle routinematige verwerking worden geautomatiseerd en onmiddellijk uitgevoerd. U en uw verkoopteam kunnen zich concentreren op de interventies met dienstverlening en toegevoegde waarde voor uw klant.

Basisfuncties

De belangrijkste en onderling volledig geïntegreerde standaard modules zijn:

  • Contactenbeheer zowel van individuen als hun organisaties.
  • Toegangscontrole met zowel identificatie van bezoekers als toekennen en beheer van hun rechten
  • Definiëren van groepen van personen welke project, commissie of dossier gebonden kunnen zijn
  • Online bibliotheek met mappen en documenten met strikte beveiliging
  • Opmaken en versturen van berichten en notificaties.
  • Plannen activiteiten (vergaderingen, acties en streefdata)

Maatwerk

Dit kan aangevuld worden met modules op maat welke specifieke organisatie gebonden procedures en berekeningen automatiseren.

>